Saturday, September 12, 2009

oOo..Balik Kampung2x


Assalamualaikum..

Alhamdulillah, dah selamat sampai ke rumah tersayang.=)Kali ni semua selamat, xde barang2 yang tertinggal..Hehe. Sebab semua dah pesan berkali2 jangan tinggal bantal, jangan tinggal bantal. Ok saya ingat pesanan tu. Terima kasih pada semua yang concern.=)

Cuma malam tadi, first time saya naik bas balik raya. Best. Meriah suasananya. Pakcik2 tepi jalan tu berebut2 ucap selamat hari raya. Balik kampung baik2. Hehe. Ni baru suasana balik kampung. Tiba2 naik bas je, saya jadi x sedap hati sebab tempat duduk saya tepi orang lelaki. First time ni dan saya x suka. Ni semua sebab hari tu saya beli tiket lambat sikit dari kawan saya, so dapat tempat duduk asing2. Tapi alhamdulillah sangat, Allah masih nak pelihara saya. Kawan saya ada terjumpa kawan lelaki dia, lepas tu mintak tukar dangan saya. Akhirnya saya dapat duduk tepi perempuan. Alhamdulillah, Allah tahu yang terbaik untuk hambaNya..Allah Maha mendengar, so jangan segan2 ye mintak pertolongan dengan Allah.=)

Ini dia bantal bertuah itu.


No comments: