Saturday, September 19, 2009

~Jemputan Rumah Terbuka untuk semua~

Assalamulaikum..
Sempena Hari Raya yang mulia ini,
Insya Allah kami akan mengadakan jamuan rumah terbuka, dan tentunya rumah saya akan dibuka luas2 untuk menyambut kehadiran anda semua.=)

Di sini dengan rasminya saya ingin menjemput sesiapa yang mengenali diri saya dan juga mengenali rumah saya untuk hadir pada majlis hari raya rumah terbuka ayah saya. Sahabat2 terjauh dan terdekat, terlama dan terbaru, sama ada rapat atau tidak, sahabat2 semua dijemput hadir di majlis tersebut dan semoga ukhwah yang terbina terus mekar di pagi syawal itu.

Berikut adalah maklumat jamuan tersebut:

~Jemputan Rumah Terbuka~
Tempat: Baitul Syakirin (rumah saya-Kuala Ibai)
Waktu: 10 am-4 pm
Hari: Hari Raya ke-2

Sabda Nabi s.a.w. Maksudnya: "Ziarahilah saudara-mara kamu dari masa ke semasa, kerana ia boleh menambahkan kasih sayang."

Sebarang pertanyaan boleh dikemukakan di sini ye..=)
(Contoh: Nak tanya jalan masuk ke rumah saya dll)

Dan di kesempatan ini saya ingin memohon maaf dari hujung rambut ke hujung kaki, jika saya pernah melakukan kesalahan sama ada sengaja atau tidak, terkasar bahasa, tersilap cakap, terlebih gurau, termengumpat, dan segala macam 'ter' yang terjadi di luar sedar saya.
Semoga kita semua mendapat keampunNya juga, amiiin..






No comments: