Monday, November 23, 2009

~Pengantin Baru

Assalamualaikum..
Agak lama tidak mengupdate..Hari itu laptop saya terjatuh lalu terus tidak dapat internet..Ada rosak entah di mana so sekarang hanya meminjam laptop kawan sambil menggunakan modem saya..Tidak selesa menggunakan barang pinjaman lantas entry kali ini mungkin pendek sahaja.

Alhamdulillah, final telah lama berlalu dengan meninggalkan seribu kenangan. Semoga keputusannya baik2 saja, amiin..Sepatutnya saat ini sudah berada di rumah dan sudah menyiapkan berpuluh biji cupcake, tapi ternyata saya masih di uia semata2 ingin memenuhi jemputan perkahwinan seorang sahabat yang berlangsung di putrajaya hari ini..Jadi kami semua menghabiskan beberapa hari ini dengan berjalan2 di sekitar KL dan pergi ke kedai membuat kek untuk mencari bahan2 yang sepatutnya..Oh sungguh bersemangat kami untuk membuat cupcake..Teringat pada kak Da yang dah pun offer nak ambil tempahan untuk kenduri kahwin.Oh tidak! saya belum bersedia.(-.-")

Jadi pada hari ini tibalah masa yang ditunggu2, menghadiri perkahwinan Haizun di dewan perbadanan Putrajaya. Alhamdulillah, kami tiba tepat pada masanya, iaitu sebelum ketibaan pasangan pengantin. Pasangan mempelai kelihatan sangat cantik dan sweet. Seronok melihat majlis mereka yang sangat meriah, semoga mereka bahagia sampai ke akhir hayat..tema pakaian untuk teman2 Haizun adalah warna pink, so kami semua sedondon memakai baju warna pink.=) Namun sayang gambar yang diambil agak kabur, namun Insya Allah akan di update dengan gambar lain..

*Ada kakak satu meja bertanya bila pula giliran saya? Itu hanya Tuhan yang tahu.;P




No comments: