Monday, February 25, 2013

I'm married..^_^

Assalamualaikum...
Ape khabar semua? Akhirnya, akhirnya kembali juga saya ke dunia maya ini, mengemaskini apa yang perlu dikemaskan.,=) dan lebih penting lagi mahu berkongsi sesuatu yang indah yang telah berlaku dalam hidup saya, iaitu...^_^

I'm happily married!

All praises to Allah.^_^

Alhamdulillah ya Allah, pernah saya kata, rancangan Allah itu selalunya sangat hebat. Semuanyan berlaku dengan pantas. Perancangan perkahwinan kami, tanpa disangka menjadi awal berbulan-bulan, untuk itu tiada sebab untuk saya tidak menyukuri apa yang Allah kurniakan pada saya.=)

Alhamdulillah, saya kini bergelar seorang isteri, ^_^ Berat sungguh title itu pada saya. Doakan saya dapat menjadi isteri yang solehah buat suami yang tercinta. Saya mahu belajar memberi lebih banyak dari menerima, insyaAllah, kerana dapat membahagiakan seseorang itu sudah cukup membahagiakan buat saya.

Sekurang-kurangnya itu impian saya, berjaya atau tidak, keputusannya bukanlah berada di dunia ini. Semoga cinta kami ini sentiasa dalam redha dan keberkatan Allah sehingga ke akhirnya, amiiin.=) Doakan kami ye.^_^

Untuk suami yang disayangi, diri ini masih banyak kekurangan, masih perlu dibimbing dan ditunjukkan jalan untuk menjadi seorang yang solehah. Semoga abang dapat membantu melengkapi kekurangan dan menunjukkan arah jalan untuk kebaikan kita dunia akhirat, insyaAllah..=)

baiklah, ni sekadar short update, sebagai permulaan ni tak boleh panjang2 lagi, kena kumpul semangat dulu..hehe, di sini saya kongsikan sedikit dulu gambar sekitar majlis perkahwinan kami..hehe, okay, see u soon.





Jumpa lagi,
~Puan Fatin (hehe) ^_^

No comments: