Tuesday, July 12, 2011

Yummy Cheese cake~


Assalamualaikum..

Apa khabar semua? Terima kasih sebab sudi jugak mengunjungi blog usang ni. Lama jugak tak buka blog, tapi blog orang lain rajin pulak saya baca. Banyak perkara berlaku, alhamdulillah saya sedang berbahagia di rumah bersama keluarga tersayang.^_^. Bahagia. =).Ok cukup.

Sekarang ada jugak yang menempah blueberry cheese cake saya, yang saya perasan dah makin lembut sebab saya adjust lagi bahannya. Suka suka, kakak saya kata lembut macam aiskrim, mungkin maksud beliau ialah berkrim. Dan juga percubaan buat oreo cheese cake, berjalan dengan lancar.Hasilnya pun sedap, suka lagi.=D.. jemput lihat gambar cheese cake saya ni, kot kot terliur silalah email saya terus ye.hehe.


Saya sangat bimbang berada di rumah sebab makanan sedap dan saya asyik buat cheese cake.



Ada lagi gambar-gambar cake yang terbaru tapi wayar phone saya hilang, tsk sedihnya. saya jugak ada buat pavlova, wah rasanya macam marshmallow. Sayangnya tak dapat nak uploadkan gambar, ='{..Huhu, kalau nak tau pavlova ni macam mana, jemputla google ye.^^

No comments: